بلاگ كاربران


عوارض رابطه مقعدی

 

رابطه جنسی مقعدی چیست؟ رابطه جنسی مقعدی اصطلاحی است که برای هر گونه فعالیت جنسی که مقعد را درگیر می کند استفاده می شود و همیشه شامل آمیزش مقعدی نمی شود.

مقعد پر از پایانه های عصبی است که آن را بسیار حساس می کند و بسیاری از افراد رابطه مقعدی را لذت بخش می دانند. تخمین زده می شود که ۹۰ درصد از مردان با مردان رابطه از پشت دارند و ۵ تا ۱۰ درصد از زنان فعال جنسی، سکس مقعدی دارند.

رابطه مقعدی به معنای داخل شدن آلت تناسلی در مقعد (باسن) است. برخی از افراد از رابطه مقعدی لذت می برند و برخی اصلاً آن را دوست ندارند. در هر صورت اگر آن را دوست ندارید یا نمی خواهید آن را امتحان کنید، اشکالی ندارد و نباید کسی شما را تحت فشار قرار دهد. رابطه جنسی باید با رضایت هر دو طرف و احساس خوب انجام شود.

اگر آرامش نداشته باشید و از روان کننده استفاده نکنید، رابطه جنسی مقعدی می تواند به شما آسیب برساند. مقعد مانند واژن، ترشحات مرطوب کننده ندارد، بنابراین استفاده از روان کننده به آلت تناسلی (یا یک اسباب بازی جنسی) کمک می کند تا راحت تر وارد مقعد شود و از پاره شدن کاندوم جلوگیری می کند.

باورهای غلط در مورد رابطه جنسی مقعدی

۱- فقط مردان همجنس گرا رابطه مقعدی دارند:

بسیاری از مردان همجنس‌گرا رابطه مقعدی دارند، اما همه این‌طور نیستند. افراد با هر گرایش جنسیتی می توانند رابطه مقعدی داشته باشند، از جمله زوج های دگرجنس گرا

افراد بدون آلت تناسلی می توانند از یک اسباب بازی جنسی برای وارد کردن به مقعد شریک خود استفاده کنند. Pegging «پیج کردن» به زمانی گفته می‌شود که زن با مرد این کار را می‌کند.

به نقل از سایت wikipedia

پیگ کردن یک عمل جنسی مقعدی است که در آن زن یک دیلدو تسمه‌ای به مقعد مرد وارد می کند.

https://en.wikipedia.org/wiki/Pegging_(« {kh} فیلتر شد »ual_practice)
اسباب بازی جنسی

۲- باور اشتباه دوم: رابطه مقعدی باعث حاملگی نمی شود:

آیا رابطه مقعدی باعث حاملگی می شود؟ در حالی که شانس باردار شدن از رابطه مقعدی مطمئناً کمتر از رابطه جنسی واژینال است، اما هنوز احتمال کمی وجود دارد. هر زمان که آلت تناسلی به واژن نزدیک شود، همیشه این احتمال وجود دارد که منی وارد واژن شود و منجر به بارداری شود.

۳- باور غلط سوم: سکس از مقعدی باعث ابتلا به عفونت و بیماری های مقاربتی نمی شود.

مطالعات نشان داده اند که رابطه مقعدی با فرد آلوده به ویروس HIV خطر بسیار بیشتری (۱۷ تا ۱۸ برابر بیشتر) در مقایسه با رابطه واژینال نسبت به انتقال ایدز ایجاد می کند.
ابتلا به بیماری های مقاربتی (STIs) از رابطه جنسی مقعدی به سادگی و حتی ساده تر است. بافت مقعد ظریف است و به راحتی پاره می شود. به همین دلیل روزنه های بیشتری برای ورود عفونت به بدن ایجاد می شود.
فردی که به اصطلاح مفعول است یا آلت به مقعد او وارد می شود، بیشتر در معرض خطر ابتلا به بیماری های مقاربتی است تا فردی که فاعل است و آلتش را داخل مقعد فرد دیگری فرو می کند.

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


نخستین نظر را ایجاد نمایید !